woensdag 2 januari 2013

Op Oudjaarsavond ben ik maar aan een "borduurpatroontje" begonnen. Ach, die maak ik in 1 avond wel even af. Tja, dat viel dus wel even tegen.
Maar deze Snoes is dus lekker aan het breien (iets wat ik echt niet kan!) en de nieuwe Craftables met bolletjes wol, breipennen en haaknaald (laatste heb ik ook alleen in mijn handen om te checken of de taart al wel gaar is.) passen hier natuurlijk helemaal geweldig bij.
Snoesjes decoupagesheet 3DHM045
Craftables CR1201, 1235
Stampfairy stamp SF1113
Papicolor paper: hagelwit (30) + purper (13)
Het borduurpatroon komt uit het boekje Miniborduursels & Meer van Jenine. Het voorbeeld staat op bladzijde 7 van het boek. De Sulky borduurgaren kleuren die ik gebruikt heb zijn: 1104 + 1177 (groen), 1128 (bruin), 1034 + 1225 (roze) en dan nog wat Hotfixsteentje in het lichtroze erop en toen was de eerste kaart voor 2013 klaar.

Oh ja, het dikke zilveren papier heb ik gekocht bij een van die goedkopere winkels. Euroshopper was het geloof ik. Het was een pakketje met verschillende soorten zilverpapier: mat, glimmend etc. Het kostte iets van 1.99. Het was er ook in het goud.
Heb geprobeerd er een foto van te maken maar daar is het niet helemaal goed op te zien.
Het zwarte vierkantje is glimmend als een spiegel. De onderste is het matte papier. De bovenste is grijs glimmend papier

6 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Erica ♥ zei

Een hele mooie vrolijke kaart, en
jaahaa er gaat veel tijd in het
borduren op papier zitten :)
Leuk plaatje, fleurig en gezellig
is ze bezig !

Een heel creatief jaar gewenst :)
Lieve groetjes van Erica ¤

Karin zei

Prachtige kaart Sigrid. Op sommige patroontjes kan je je zo verkijken, heb ik ook nog steeds zo nu en dan hoor!

Groetjes karin xx

Doutzen zei

Zo, wat een plaatje van een kaart!
Jammer dat ik pas jarig ben geweest ;-)
Het borduur(tje) vind ik prachtig en eerlijk gezegd vind ik dat je het vlot klaar hebt!
Liefs, Doutzen

Wilma zei

Hallo Sigrid,
Vind jij borduren ook zoveel ontspanning geven?
Enneh.....waar een haaknaald al niet goed voor is ☺☺☺.
Je kaartje ziet er PRACHTIG uit en het is in ieder geval een SUPER begin van 2013.
Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Monique CreaTijd zei

Dit is idd het hogere borduurwerk, maar chapeau hoor !

Antoinette Voorn zei

Super kaartje!!

Groetjes Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl