maandag 25 februari 2013

Afgelopen weekend heb ik dit kaartje afgemaakt.
Krista stamp Hugsandkisses
Collectables COL1307
Craftables CR1225
Creatables LR0142, 0161, 0162, 0256, 0257, 0261
Eline's Huis bloc
Vintage Lace
Linen Rope
Ik heb een groot hart (heb vergeten het merk op te schruiven toen ik hem van iemand geleend had) uit de voorkant van de kaart gesneden. Kreeg dit idee doordat ik wat kaarten van Romak op mijn tafel had liggen. Die kaarten zijn vaak aan de voorkant in een vorm uitgestanst en klaar voor gebruik. Maar als je een wat grotere mal hebt dan kun je dat natuurlijk ook zelf maken door de mal tegen de vouwlijn aan te leggen .

5 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Elna zei

Hai Sigrid,

dat is er een van Cheery Lynn, ik heb m ook hij is heel mooi, maar veel werk om uit te stansen.
Schitterende kaart trouwens.
Liefs en groetjes Elna.

Sigrid Klingenberg zei

Dank je wel Elna.:))
Nu je het zegt herinner ik het me weer.

Antoinette Voorn zei

Je kaart is echt super geworden! Mooie kleurtjes...

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Monique CreaTijd zei

Prachtig ! En uitstansen van Cheery Lynn stansen gaat makkelijker met een aluminium plaat eronder.

Erica ♥ zei

Schitterende kaart Sigrid, ik vind
dat ook wel heel erg mooi, aan de
voorkant een hart en de achterkant
gewoon vierkant. Maar lijkt me wel
moeilijk om dat op die manier uit
te stansen..
Maar wat heb je hem geweldig opgevuld
en versiert de kaart, superrrrr !

Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
Lieve grtjsss Erica xox