maandag 11 november 2013


Voor vandaag heb een "warm"kerstwensen boekje gemaakt voor het Don & Daisy blog.



Snoesjes decoupagesheet DDK3211
Creatables LR0280 (Petra's heart), 0286 (Tiny's Pine cones)
Craftables LR1252 (Ski's and snowflake)
Eline's clear stamps EC0150 (Christmas critter)
Wintertime bloc PK9100
Papicolor paper: Hagelwit (30), donker bruin (38), licht bruin kraftpapier (322)
Het donkere papier in de kaart heb ik gemaakt door wit stempelpapier met verschilende kleuren distress inkt (rusty hinge, scattered straw en stormy sky) te ponsen. Wanneer alles gevuld was heb ik een laag Vintage photo erover heen gedaan voor een roest kleurig effect.
Op de reep voor op de achterkant van het boekje heb ik op sommige plekken een kerststerretje gehouden terwijl ik met vintage photo erop sponste. Daardoor krijg je op verschillende kleuren sneeuwsterren krijg.


6 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Richtsje zei

Superleuke kaart Sigrid! Wat heb je dit weer gaaf bedacht en gemaakt!Het model vind ik super!! Mocht je het patoroon willen delen dan zou ik het wel fijn vinden als je me de maten zou willen mailen. Het is zo'n beauty!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Heel erg mooi gemaakt, leuk ook om
te doen lijkt me, weer eens wat
anders !
Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs van Erica ☼

Anita zei

Wat MOOI Sigrid

Gr. Anita

Tonny zei

Kom ook weer eens kijken Sigrid en wat ik zie is prachtig, wat een kunstenares ben je toch, prachtig!!

Laura zei

wauw, wat een prachtig boekje Sigrid, ook ik zou heel blij zijn met de maten als je die wilt delen...
groetjes Laura.

Creaellenknutselsite zei

hoi sigrid
wat een mooie kaart is dat zeg wat een leuk idee, kun je daar ook een workshop van maken als je hem wil delen wil hem graag een keer maken
tot horens
groetjes ellen