woensdag 27 augustus 2014

Voor het Snoesjesblog heb ik deze lantaarn gemaakt.
Snoesje zit al helemaal, tot over haar oren, in de sneeuw en de kerst.
Snoesjeknipvel: 3DHM058
Pretty papers bloc PK9086 (Cosy Christmas)
Collectables: COL1324 (banner & tekst)
Craftables: CR1286 (snowy window)
Creatables: LR0152 (branch), LR0205 (fence), LR0316 (boots)
Clearstamp: EC0151 (Eline's kerstwensen)
Design folder: DF3403 (bricks)

 De kerstkrans op de deur heb ik gemaakt met de kleinste mal van Creatables LR0152 (branch).
Het hekje heb ik in het midden doormidden geknipt zodat ik hem een beetje rond kon laten lopen. Van de delen die uit het hekje vallen heb ik onder het raam een stapeltje brandhout gemaakt.
 Op de bomen heb ik nep sneeuw gestrooid. Dit heb ik met een beetje Tacky glue vast gemaakt.

Het patroon komt uit de Kadootjes 2014.

4 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Anoniem zei

Hi sigrid. Prachtig gemaakt.
Kan je een link.sturen waar ik t patroon kan bestellen/krijgen.
Alvast bedankt

Christina Boudewijns

Richtsje zei

Leuk Sigrid, wat een alleraardigst lantaarntje is dit zo geworden....zo komen we met elkaar snel in de sfeer van de winter...

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Wat een geweldige lantaarn, heel mooi gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Anoniem zei

hallo,
geweldig dit lantaarntje, zou je mij het patroon kunnen mailen of waar ik het eventueel kan kopen of krijgen
ik hoor graag van je
groetjes Diana stinissen