zaterdag 6 september 2014

Dit is echt 1 van mijn favoriete kaartmodellen om te maken. Je kunt van alles doen met een framekaart.
Craftables CR1286 (snowy window), 1287 (Tiny's  Pinetrees), 1288 (Tiny's Winter village)
Creatables LR0136 (Eline's tree), 0205 (bird), 0284 (Sneeuwlandschap)
Christmas time bloc PK9111
Eline's kerstwensen  EC0151
Omdat het meer ging om wat achter het raam zat heb ik niet teveel dingen voor het raam gedaan.

Doordat je bij dit kaartmodel een halve cm aan de binnenkant hebt om alles met 3d kit op te bouwen, krijg je een leuk diepte effect.
 
De workshop voor deze kaart is hier te vinden: http://www.cardsandscrap.nl/2012/02/workshop-27-framekaart.html.
Ik heb de grootste vierkant 9,5x9,5cm gemaakt. Met daarin een kleiner vierkant van 9x9cm zodat het raam er mooi overheen valt.



3 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Creahannie zei

Hoi Sigrid,

Kan me voorstellen dat dit een van je favorieten is, de kaart is dan ook super geworden!!!!
Gr Hannie

Unknown zei

WOW, eine fantastisch schöne Weihnachtskarte, bezaubernd dekoriert....grosses Kompliment!
Liebe Grüsse von Bea

Marleen zei

Ik vind het echt een geweldig mooie kaart Sigrid!!
Groetjes, Marleen