woensdag 25 maart 2015

Ben al even met 1 van de nieuwe stempels voor volgende maand bezig geweest.
Clear Stamps CS0926 (Vlinders en bloemen)
De kaarten heb ik ingekleurd met distress inkt.
De blauwe met heb ik gekleurd met Faded Jeans en Black soot.
De rood/kaart heb ik gekleurd met Barn door, Worn lipstick, Wild honey, Scattered straw en Black soot.

De maan heb ik uit papier geknipt en deze daarna op het papier tijdelijk vastgemaakt. Daarna ben ik met Faded Jeans de kaart gaan inkleuren. Toen ik klaar was heb ik de uitgeknipte maan weer verwijderd. Zo krijg je een witte maan op je kaart.

Maar voor een overdag kaart kun je natuurlijk ook een zon maken.

3 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Anoniem zei

Ziet er heel mooi uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Saskia zei

Dat is weer heel iets anders, Sigrid.

Nancy Soetaert zei

mooie stempels, leuk om met inkten te werken, zullen het met panpastel ook goed doen denk ik!
groetjes, Nancy