donderdag 18 juni 2015

Vanavond even de distress inkt weer gepakt.

Heb eerst de swirls, de tekst, de label en het klokje met zwarte stempelinkt op glad wit papier gestempeld. Daarna heb ik de kaart gekleurd met Black soot, Forest moss, Peeled paint, Rusty hinge en Vintage Photo inkt.
Craftables CR1324 (Punch die - nuts&bolts)
Clear Stamps CS0926 (Vlinders&bloemen)
Clear Stamp CS0893 (Swirls)
Clear Stamp CS0856 (labels&tickets), 0858 (Journey)
De plakparels waren eerst geel maar die heb ik gekleurd met een zwarte alcohol marker. Zo gebruik ik ook de kleuren plakparels die anders zouden blijven liggen.

Voor de zilverkleurige tandwielen heb ik metaalfolie (Action) op zwart papier geplakt en deze daarna uitgestanst. Daarna heb ik ze zitten verfen met zwarte, bruine en groene acryl verf

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen