zaterdag 26 november 2016


Afgelopen zomer gaf Tiets op Facebook een leuke workshop. Was wel aan de basis begonnen maar had het nooit verder afgemaakt. 
Collectables: COL1351 (Eline's Mother hen),1370 (Eline's Polar bear), 1413 (Eline's snowman), 1414 (Eline's husky), 1415 (Eline's sleigh and flow), 1416 (Eline's Penquin), 1417 (Eline's Igloo and mountain)
Craftables: CR1335 (Punch die - snowflakes)
Creatables: LR0378 (Spar), 0392 (Snowy Icicles), 0412 (Labels - cotton lace)
Clear Stamps: CS0979 (Kerst, winter en nieuwjaarswensen), EC0163 (Eline's mindfulness - Geluk)
Pretty Paper blocs: PK9142 (Après Ski)


Op zo'n project kun je veel van de laatste mallen van Marianne Design kwijt.

  

Om een kleinere sneeuwpop te krijgen heb ik het hoofd van de sneeuwpop (COL1413) als romp gebruikt en heb ik het hoofd van het kuikentje (COL1351) gebruikt. Ook heb ik een stukje van de armpjes afgeknipt (Oeps, eigenlijk wel een beetje zielig) zodat deze een beetje in verhouding met het kleine lichaampje werden.

 In het midden zitten twee enveloppen. Daarin heb ik wat teksten gedaan voor het jaar 2017.



2 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Nancy Soetaert zei

heb dit modelletje indertijd ook gemaakt. heerlijk is jouw winterversie! leuk idee voor het kleine sneeuwpopje. Ik dacht oorspronkelijk dat er een kleine en grote in de verpakking zaten, was wat misleid door de foto. Ik onthou je tip!
fijn weekend
nancy

Petra L zei

Wow wat een superleuke creatie Sigrid. Helemaal top :-)

Lieve groet, Petra