woensdag 24 mei 2017

Was eigenlijk met het idee begonnen om met die nieuwe Anja van de Laar mal LR0468 (Anja's triangle) een kado enveloppe te maken.
Dus een hagelwitte rechthoek van 28,5x14cm gesneden. Deze op 8,2 en 19,7 gerild en toen .............. begon het toch wat anders te worden.
De LR0468 heb ik uit hagelwit papier gestanst. Heb aan de langste kant een cm breed papier laten zitten, waarop ik later rozen dessin papier heb gemat.
Gebruikte materialen:
Craftables: CR1392 (Chains dots&hearts)Creatables: LR0261 (butterfly), 0328 (Presents), 0412 (Label cotton lace), 0413 (Hearts&cotton lace), 0450 ((Lots of love), 0468 (Anja's triangle)Clear Stamp: CS0987 (Felicitaties)Decoupage sheet: VK9551 (Bunny love 1), 9552 (Bunny love 2)Design folder: DF3432 (Sweet hearts)Pretty Paper bloc: PK9143 (English roses)
Groetjes

4 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Lucy zei

Wow Sigrid, het is misschien heel anders geworden maar ik vind deze kaart echt schitterend!

hellendegraaf@gmail.com zei

Vraagje ik heb de mal ook en een bigshot kunt u mij zeggen wat ik moet krijg hem niet goed. Albast bedankt

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig geworden Sigrid! Groetjes Betha

Sigrid Klingenberg zei

Hallo Hellen,

zou graag willen weten of de mal niet goed uit de machine komt of dat het niet lukt om de kaart zo te maken.

Groetjes

Sigrid