dinsdag 20 februari 2018


Vandaag een kaartje van 10,5x14cm met de nieuwe koala's van Eline.
COL1448 - Eline's koala & baby
CR1341 - Succulent (pointed), CR1432 - Herbs & leavesEC0166 - Craft dates 1CS0987 - FelicitatiesPK9152 - Paperbloc Herbs & leaves
De bloemen heb ik gemaakt met de nieuwe succulent (pointed) mal.

De 3 kleinste bloemen heb ik uit hagelwit papier van Papicolor gestanst en ze daarna in een bakje met water laten weken totdat ze goed nat waren. (ong. 1/2 uur).
Daarna zijn ze er één voor één eruit gehaald en bij het eruit halen heb ik ze helemaal in elkaar gefrommeld en zoveel mogelijk water eruit geknepen. Heb ze toen weer een beetje uit elkaar gehaald.
Met een grote satéprikker hield ik het bloemetje in "bedwang" waarna ik het papier met een heatgun ging drogen. (De satéprikker gebruik ik zodat mijn vingers niet verbranden).
Door de warmte gaan de blaadjes in verschillende standen staan en krijg je een beetje een grillige bloem.

Groetjes

1 opmerking:

Buttons toevoegen
Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaart! Groetjes Betha