Deze kaart heb ik voor het Marianne Design blog gemaakt.
De werkwijze en de gebruikte materialen kun je HIER vinden.Groetjes
Deze kaart heb ik voor het Marianne Design blog gemaakt.
De werkwijze en de gebruikte materialen kun je HIER vinden.
Ik mis eigenlijk nog wat aan de kaart. Misschien dat ik hem nog wel verander. Wie weet.
Ken je dat? Ik was vooral bezig met de luifel van het winkeltje. Ik wilde dat een beetje anders.
Heb je het anders en wil je de kaart helemaal "even" afmaken. Ben je weer helemaal andere dingen erbij aan het verzinnen. Oke, ik wilde wel een kerstkaart ermee maken. Daaraan heb ik me wel gehouden.