zaterdag 5 januari 2013

Vandaag komt de nieuwe challenge #5 op het Don & Daisy blog. Voor deze challenge moet je een ronde kaart maken. Ook een label en 3 knoopjes moeten er op komen te zitten en de tekst die je erop wilt hebben moet ook in een cirkel staan.
En dit is die van mij geworden.

Don&Daisy stamp DDS3306
Collectables COL1307
Craftables CR1201
Creatables LR0142, 0160, 0161, 0188, 0256
Clear Stamp CS0853
Beautiful Butterflies bloc PK9089
Rope JU 0844,0851
Het idee/patroon voor deze kaart heb ik van Sandra's Scrapsels blog. Mijn grote cirkel is alleen 14cm in doorsnede en de kleine is gemaakt met Craftables CR1201 (ong. 9,4cm). Zo kon ik heel wat kwijt op de kaart.

Heb ook even het blog helemaal bijgewerkt. Ik had nog workshops op mijn pagina staan die niet aan de rechterkant genoemd werden. Er staan er volgens mij wel zo'n 4 nieuwe bij. Zo zijn ze makkelijker te vinden.

8 opmerkingen:

Buttons toevoegen
mieke zei

Super leuk gedaan zeg !!

Mieke

Erica ♥ zei

Wowww die is super Sigrid, heb je erg
mooi gedaan, zeker ook in die zachte
kleuren. Toppie !

Een gezellig weekend :)
Lieve grtjsss Erica ¤

Karin zei

Wat een schatje!

Groetjes karin xx

Hannie Stoel zei

Heel mooi Sigrid,

groetjes, Hannie

Doutzen zei

Hoi Sigrid,
Wauw, die is mooi geworden.
Erg leuk model ook!
Liefs, Doutzen

Angela zei

Gaaf kaartje, Sigrid

XOXO

Wilma zei

Jaaaaa....."STOP" ons maar vol met al dat lekker Sigrid ☺☺☺.
Liefs Wilma

gwen408 zei

Miam dat ziet er lekker uit !
Mooie kaart geworden
groetjes
gwen408