woensdag 27 maart 2013

Vandaag was het mijn beurt om een kaart voor het Snoesjesblog te maken.
Snoesjes stamp HM9439 Snoes with dog

Beautiful Butterflies bloc PK9089

Creatables LR0205 Fence

LR0206 Ivy

LR0256 Branch and flowers 1

LR0261Topiary and butterfly

Collectables COL1307 Candy hearts GB

Linen Rope JU0851
Dit modelkaart kwam ik van de week tegen op Youtube. En heb hem gelijk even uitgeprobeerd. Het model is niet moeilijk om te maken. Kijk hier maar.

Vaak gebruiken ze in die filmpjes inches als maat. Je kunt alles met een Converter om laten rekenen naar centimeters. Maar vaak kom je dan op rare getallen uit.
Ik heb een liniaal bij de Action gekocht. Hij was zo rond een euro.

Aan de ene kant staan onze gewone centimeters. Aan de andere kant staat alles in inches. Zoals je kunt zien heb ik bij bepaalde streeptjes 1/3, 1/4 etc. gezet met een potlood. Zo hoef ik niet elke keer te bedenken hoe het ook al weer zat.

3 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Antoinette Voorn zei

Gave snoesjeskaart!

Richtsje zei

Schitterend gemaakt Sigrid! Leuk model, mooie kleuren, echt helemaal top!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Zeker een leuk model kaartje, erg
vrolijk.
Ik heb die lineaal ook, werk erg
makkelijk ☺

Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl