woensdag 5 juni 2013

Eindelijk weer een beetje mooi weer met een lekkere temperatuur en het zonnetje. Van mij mag het zo blijven. En ik .................... ik heb weer een kerstkaart gemaakt.
Deze kaart is voor het Snoesjes blog.
Hebben jullie daar trouwens al de leuke Snoesjes digistempel gevonden?
Snoesjes decoupage sheet 3DHM0049 Mini snoesjes 1
                                       3DHM0019 Kerstvisite
Cosy Christmas Paper bloc: PK9086
Craftables CR1231 (star) Angel with Star
Stampfairy Clear Stamp: SF1118 Christmas sentiments
Linen Rope JU0851
 
Maar ik heb er tenminste weer eentje klaar.
Geniet allemaal van het mooie weer!

6 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Doutzen zei

Hoi Sigrid,
Leuk model kaart en de kleuren vind ik prachtig bij elkaar passen.
Liefs, Doutzen

Aya zei

Hoi Sigrid,

Wat een mooie kaart, heel anders dan de vorige, vintag, kaart maar net zo mooi, leuk gedaan met dat koord en de sluitband.
Lieve groetjes Aya

Janna zei

Wat een mooi model kaart en mooie kleuren heb je gebruikt voor een kerstkaart. Niet zo traditioneel

groetjes,
Janna

Richtsje zei

Hier tover je echt een glimlach mee op mijn gezicht Sigrid! Zomer buiten en kerst binnen, geweldig mooi bedacht! En natuurlijk ook heel mooi gemaakt, net zoals je vorige twee beauty's van kaarten!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Dat is weer een leuk kaartje geworden
Sigrid, de snoesjes blijven leuk ☼

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Karin zei

Super leuke kerstkaart Sigrid!

Groetjes karin xx