maandag 20 oktober 2014

Voor vandaag moest ik 2 kaarten af hebben.
Eentje voor het Snoesjes blog en eentje voor het Don & Daisy blog..
Dus ik moest even aan de slag.

Dit is mijn kaart voor het Snoesjes blog geworden.
Snoesjes cardtopper: 3DHM064 Celebrating Christmas
Creatables: LR0317 Petra’s circle&crown
Pretty Paper blokken: PK9064 (Spring Time) en PB7040 ( Scandinavian Winter)
Eline’s ribbons: EL8531 (white)
Sentiment: EC0151 (Eline’s kerstwensen)
Charms: JU0871 (winter)
Voor de vorm van de kaart heb ik een mdf kerstbal 2x omgetrokken op kraftpapier. Van de achterste kerstbal heb ik aan de onderkant een klein stukje afgesneden zodat de bal recht blijft staan en niet gaat wiebelen.

Mijn kaart voor het Don&Daisy blog is een tag geworden.
Don is al druk aan het oefenen voor wat leuke kerstliedjes die hij met kerst wil gaan spelen.
Zo wordt het vast heel gezellig!
Don&Daisy decoupagesheet: DDK3217
Collectables: COL1340 (Eline's santa)
Craftables: CR1288 (Tiny's Wintervillage)
Creatables: LR0189 (Eline's Mistletoe)
Eline's Woodland Christmas bloc: PB7044
Wintertime bloc: PK9100
Eline's Xmas stamp: EC00151



Allemaal een fijne maandag!

Groetjes

1 opmerking:

Buttons toevoegen
sjanie zei

Mooie kaartjes.

Liefs, Sjanie