dinsdag 2 juni 2015

Afgelopen week wat gemaakt voor vakantiefoto's. Heb daarbij de kaartjes van Project Life NL gebruikt. Hij is nog niet helemaal af!

Project NL Thuis PL2501 (kaartjes en labels)
Collectables COL1389, 1350, 1362, 1375, 1390,
Craftables CR1278
Creatables LR0364
Clear Stamp PL1505, 1507, 1511, 1513

Het boekje heb ik gemaakt van 6 papieren boterhamzakjes van zo'n 23x10,5cm.
Aan de linkerkant zit de dichte zijde van het zakje. Vanaf die kant ril ik het zakje op 7,5cm. Dan past zo'n klein kaartje er precies op. De grote kaart plak ik op de rechtergedeelte van het zakje en snijd dan de rechterkant van het zakje netjes af langs het kaartje.

De voor en achterkant van het boekje heb ik gemaakt van dik karton (3mm). Maar dat kan dunner. Deze hebben de maat van 16,5x11,5cm
Er gaat best veel tijd inzitten om zoiets in elkaar te zetten maar je kunt dan ook helemaal je ei erin kwijt. De mijne gaat dan over een vakantie maar zo'n boekje over je (klein) kinderen, een dagje uit is natuurlijk ook heel erg leuk om te maken.
 Door de tags en de verschillende bladzijden kun je veel tekst en veel foto's kwijt.
En uiteindelijk heb je een groot dik boekwerk waar je lekker doorheen kunt bladeren.

4 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Anoniem zei

Gaaf projectje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Petra L zei

Hartstikke leuk Sigrid. Ik had 'm al op facebook gezien en kan nu dubbelop genieten van je mooie creatie...ook al is deze nog niet af. Geeft niks ;-)


Lieve groet, Petra L

Karla zei

Wat een prachtige creatie Sigrid, schitterend.

Groetjes Karla

Gina zei

Hoi Sigrid! Ik kwam via het Snoesjes blog bij jou terecht :)
Wat een schitterende creaties maak jij! Ik ben gelijk je volger geworden! Knap wat je met Project Life kan doen. Hier sta ik nog in mijn startersschoenen :) Groetjes, Gina