maandag 20 juli 2015


Zaterdag de kersenboom geplunderd plunderen. Voor half 11 's avonds waren er 20 potten jam en kersen op sap gemaakt. Dat klusje voor dit jaar ook weer gedaan.


Zondag regende het,  dus ............. lekker aan mijn buro zitten knutselen/prutsen. 

Createables LR0369 (Star XL)
Scandinavi​an Winter bloc PB7040
Eline's Vintage Christmas clear stamp EC0099
Christmas Stencils KK7104
 
Tussen de sterren heb ik een organza lint van 45cm geplakt. De bovenste 10cm heb ik dubbelgevouwen voor een lus en tussen de bovenste ster geplakt.
De grote ster heb ik 4x gestanst en ge-embossed. Daarna dubbelgevouwen en aan elkaar geplakt.
De middelste sterren heb ik ik ook dubbelgevouwen en op elkaar geplakt.

De middelste ster heb ik nog 2x uitgestanst en op elkaar geplakt.
Daarna heb ik nog 6x de ster uit blauwe papier gestanst en deze aan alle zijden 2mm kleiner uitgesneden. Deze heb ik weer dubbelgevouwen en toen op alle witte sterren geplakt.
Voor de middelste ster heb ik hierop een tekst gestempeld.
De kleinste ster heb ik uitgesneden en geprikt met Christmas Stencil KK7104. Ik heb Madeira borduurgaren gebruikt. Kleur 1075.

1 opmerking:

Buttons toevoegen
Anoniem zei

met welke lijm heb jij deze prachtige ster aan elkaar geplakt?
zelf ook al eens iets soorgelijks uitgeprobeerd maar lijm liet steeds los.
gr dineke