woensdag 7 maart 2018

Stond al een tijdje op mijn to-do lijst. Een kaart maken met zwarte gesso.
CR1431 - Succulent (pointed)
CR1432 - Herbs & leaves
LR0509 - Tiny's butterflies
CS0996 - Birthday wishes

PS8005 - Mask stencil Tiny's speckles
Ik heb eerst alles uit gewoon craftpapier gestanst en deze opgeplakt. De mask stencil heb ik samen met structuurpasta gebruikt. Daarna alles met zwarte gesso zwart geschilderd en dit goed laten drogen.
Vervolgens heb ik met oxide distress inkt verschillende onderdelen een kleurtje gegeven.
Toen alles droog was de zwarte plakparels erop geplakt en bepaalde onderdelen nog een beetje aangezet met FolkArt Plaid EU666 Antique Copper metaalglans verf.

1 opmerking:

Buttons toevoegen
Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig Sigrid. Heb ik ook nog steeds op mijn todo lijstje staan maar komt er maar niet van. Ga toch snel dit eens doen. Groetjes Betha