woensdag 23 januari 2019

Als ik naar buiten kijk dan zie ik allemaal sneeuw. Brrr.
Maar langzamerhand moeten er ook weer plannen gemaakt worden voor de tuin!
De kaart is 21x10,5cm dus hij kan in zo'n lange smalle enveloppe verstuurd worden. Wel zo handig!
PS8022 - wheelbarrow
COL1345 -flower potCraftables: CR1355 - Grass, CR1397 - Garden soil, CR1430 - Succulent (round), 

CR1431 - Succulent (pointed), CR1432 - Herbs & leavesClear stamps: CS0996 - Birthday wishesPaperbloc: PK9142 - Après Ski, PK9152 - Herbs & leaves
Als basis voor deze kaart heb ik een hagelwit papier van 21x8cm. In de lengte dubbelgevouwen zodat ik een strook kreeg van 21x4cm.
Daarop heb ik het gras en de grond in verschillende lagen geplakt door alleen op de zijkanten lijm te doen. Daardoor kun je op verschillende plekken andere mallen in een "pocket" laten zakken. Zoals het wiel en de standaard van de kruiwagen.

Een fijne woensdag!

Groetjes

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen