vrijdag 22 februari 2019

Heb met de kado mal van Marleen een geschenkverpakking gemaakt,
De deksel heb ik 2x apart getekend en uitgeknipt. Daarbij heb ik alleen de buitenste randen aan elkaar gelijmd en heb de onderkant open gelaten zodat hij zo over het "doosje" kan schuiven.
PS8023 - Craft stencil - Present by Marleen
DF3444 - Design folder - Anja flower border
CS0987 - Clear stamp - Felicitaties
EWK1266 - Wedding dreams knipvel
PK9150 - Winter dream paper bloc
Het onderste gedeelte heb ik ook 2x uitgeknipt. Deze heb ik verlengt zodat hij 8,5cm hoog werd.
Hier heb ik ook weer alle zijden aan elkaar gelijmd behalve dit keer de bovenkant.

Het dessinpapier uitgeknipt en opgeplakt. De strik onderdelen eerst uitgeknipt en daarna met de designfolder geembosd en deze met 3d-kit opgeplakt. Nog wat plaatjes erop en een tekst.

Zo heb je een kadoverpakking waarmee je de geld-enveloppe voor het bruidspaar kunt vervangen.

Alvast een fijn weekend!

1 opmerking:

Buttons toevoegen
Dora zei

Ja, super leuk gemaakt.