maandag 4 maart 2019

Heb met de nieuwe stempels van Hetty deze kaart gemaakt.
Gebruikte materialen:
HT1642 - Hetty's Tree houseCS10187 - Dream sentiments UKPS8026 - Mask stencils - Flower petals
Ik heb de de stempels afgedrukt met London Fog Memento inkt. Dan zijn de randen licht grijs waardoor ze iets minder opvallen, maar toch goed zichtbaar zijn.
Daarna heb ik ze ingekleurd met Copic markers.
Heb de vlinder, de slak en het huisjes gemaskeerd, waarna ik het stempelpapier heb ingekleurd met mowed lawn, peeled paint, twisted citron en rusty hinge distress inkt.
Met een natte vinger heb ik daarna wat stippen aangebracht in het grone gedeelte.
De groene blaadjes in het roestkleurige gedeelte heb ik met de mask en mowed lawn distress inkt gemaakt.

Fijne maandag!

3 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Creanita60.blogspot.nl zei

Wow wat mooi Sigrid!

Dora zei

Schitterend. Wat mooi kleurwerk. Mooie scene.

Sarah - Crea S zei

Wow, wat een prachtige kaart! Heel mooi "vakwerk" :). Liefs, Sarah