woensdag 13 november 2019

Ik ben met mijn laatste kerstkaarten bezig. Nog nooit zo op tijd met die kaarten klaar geweest.
Heb bij deze kaart ook weer het plakfolie velours gebruikt.
Eigenlijk is dit wel weer een heel snel kaartje om in elkaar te zetten.
Gebruikte materialen:
COL1476 - Eline's Reindeer
LR0392 - Snowy icicles, LR0624 - Tiny's leaves wreath

PK9164 - Winter days paperbloc
CS1037 - Hello winter clear stamp
PL4510 - Enemal dots Gold&Silver

Werkwijze:
Snij voor deze kaart een vierkant van 12,5x12,5cm uit dessinpapier. Snijd uit dessinpapier een rechthoek van 12,5x5,5cm. Mat de onderdelen op elkaar.
Ruw de randen op met een distresser en gebruik daarna wat witte gesso.
Mat dit op een rood vierkant van 13x13cm.
Mat dit vervolgens op een hagelwitte dubbele kaart van 14,5x14,5cm.

De muts en de neus heb ik uit velours plakfolie gestanst.
Ook heb ik het kleine witte stipje dat voor de neus bedoelt is nog een paar keer uit rood gestanst en deze als besjes op de bladerenkrans geplakt.
De rand van de kerstmuts en de pompon bovenop heb ik uit een make-up pad gestanst.

Werk de kaart af met de gestanste onderdelen, een strik, een tekst en wat dots.

Groetjes


3 opmerkingen:

Buttons toevoegen
bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik vind het een hele leuke kaart met een vrolijke afbeelding, Grappig dat het beertje de tekst zo vasthoudt.
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei


Je zegt dan een snelle kaart maar denk dat als je alles gestanst hebt en in elkaar gezet het best nog wel een werkje was.
Het kaartje is prachtig.
groetjes Marjan.

Judith Thoonen zei

Wat een colle kaart heb je gemaakt 1 woord is Schitterend.
Grt van Judith en een fijn weekend