maandag 20 april 2020

let's celebrate

Deze heb ik gemaakt met de nieuwe craftstencil van Marianne Design. Gewoon leuk om niet eens een vierkante of rechthoekige kaart te kunnen maken.
Gebruikte materialen:
PS8057 - Party cake
COL1481 - Cupcakes by Marleen.
CR1486 - Christmas lights
LR0145 - Flower set
CS0996 - Birthday wishes
MM1629 - Texture stamps - Tiles

De randen van de cake en het taartplateau heb ik met gathered twigs distress inkt gekleurd.  Op de kleinere onderdelen van het plateau heb ik nog bestempeld met een Texture stempel zodat het een iets andere kleur kreeg.

De bloemen zijn zo geworden door ze eerst uit te stansen en daarna helemaal in elkaar te frummelen, zodat het een propje wordt. Daarna vouw ik ze weer open en plak de verschillende lagen op elkaar. Wat meelstampertjes erin plakken of kraaltjes en dan weer een beetje in elkaar drukken.

Ik ga maar weer eens "gezellig" boodschappen doen. 

Groetjes

1 opmerking:

Buttons toevoegen
sjanie zei

Wow, wat een gave taart/kaart.
Heel mooi gedaan met de bloemetjes erop.

Groetjes, Sjanie