zondag 8 november 2020

Langzamerhand komt kerst dichterbij. Bij mij is dat nu uitrekenen hoeveel kaarten ik wil sturen en hoeveel er dan dus nog gemaakt moeten worden. Dit weekend weer 2 kunnen maken.
Heb daarvoor mijn markers weer eens voor de dag gehaald.

Dit kaartje heb ik eerst gestempeld met grijze stempelinkt. Als je dan alles inkleurt dan verdwijnen bijna alle lijntjes. (No-line stempelen).
De afbeeldingen heb ik gelijk op het stempelpapier gestempeld zodat je later niet hoeft te plakken en zo.


Bij de 2de kaart heb ik alles met zwarte stempelinkt gestempeld en ze daarna met de bijgeleverde mallen uitgestanst. Geeft weer een heel ander effect.

De achtergrond heb ik eerst bestempeld met vlekken. Gebruikte daarvoor Watermark inkt en witte embossingpoeder. Daarna heb ik het ingekleurd met chipped sapphire, faded jeans en tumbled glass distress inkt.

Fijn weekend!

Gebruikte materialen:
HT1659 - Hetty's Winter bear clear stamp
CS1009 - Happy Holidays clear stamp
MZ1903 - Marjoleine's daisies (stippen)
 

1 opmerking:

Buttons toevoegen
Anita zei

Super leuk Sigrid, reserveer maar vast voor mij.....haha!