dinsdag 20 april 2021

Ben nog even verder gegaan met de stempels. Dit keer 2 condoleance kaarten.
Eentje weer gemaakt met verschillende kleuren. De andere de bloem met zwarte stempelinkt gestempeld

Gebruikte materialen:
CS1082 - Basic rectangles
CS1084 - Wild flowers
CS0968 - Moeilijke momenten

Ook bij deze 2 kaarten heb ik eerst het Memento inkt aangebracht en daarna ben ik er met de brayer over heen gegaan. Vind het zo wel een mooi effect hebben.
Bij de bovenste kaart heb ik lavendel, grijs en groen op de lange stempel aangebracht en deze uitgerold.
Bij de onderste kaart had ik alleen grijs gebruikt maar omdat ik de brayer niet goed schoon had gemaakt zitten er ook nog andere kleuren doorheen. 
Toen alles gestempeld was heb ik nog met black soot distress inkt wat spetters aangebracht.

Groetjes

3 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Kaartenkraam zei

Hele mooie stemmige kaarten. Vooral de tweede vind ik prachtig.

groetjes van Ank

Eri zei

Wow, wat een geweldig mooie en stijlvolle kaarten!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Twee prachtige stijlvolle kaarten zijn dit geworden. Groeten Trijntje