woensdag 19 mei 2021

Deze maand kwamen die leuke tandwielen uit. Super voor mannenkaarten.
Maar ik ben stiekem een beetje gek op steampunk (films, kleding en sierraden) en daarbij worden altijd veel tandwielen etc. gebruikt. En als kleding worden veel corsetten en bustiers gedragen. Dus .....

Gebruikte materialen:
CR1513 - Alphabet journal
CR1533 - Art Texture Squares
CR1548 - Gears Doily
LR0636 - Clock
LR0712 - Rails
TC0880 - Dragonfly stamp & die
JU0934 - Tiara Vintage lace

Ik heb de kadoverpakking eerst gemaakt met wat ouder dessinpapier Het kant vast geplakt en het lint door de gaatjes getrokken.


Daarna heb ik het met zwarte gesso zwart geschilderd.
Na even wachten tot hij helemaal droog was heb ik allerlei tandwielen, een klok etc. uitgestanst. Het maakte niet uit welke kleuren de onderdelen hadden want daarna werd het toch weer zwart geschilderd.
Nadat het weer allemaal droog was heb ik alles gekleurd met Folkart Antique copper (666) en toen was het weer laten drogen om daarna hier en daar wat Cadence Rusty patina mold green (schimmel kleur) aan te brengen.


De vlinder en de libelle heb ik uit het stempelsetje gehaald en deze 2x gestanst zodat ik de vleugels nog een keertje apart kon uitknippen en in een andere kleur erop kon plakken.
Ik heb met veel plezier aan hier zitten schilderen en doen en ja, hij was niet even in een dagje klaar. Maar ach dat mocht de pret niet drukken.

Groetjes

1 opmerking:

Buttons toevoegen
Hobby Hoogland zei

Wat een Prachtige creatie heb je gemaakt , heb deze ook een keer gemaakt en weet dat het een werkje is om het netjes in elkaar te zetten.
De steampunk stijl erop vind ik prachtig. Ben er ook wel een beetje fan van.
Af en toe maak ik daar iets van.
Dus wat mij betreft mag je hier meer van laten zien.
groetjes Marjan.