zondag 8 augustus 2021

Midden juli had ik al de leuke stencils van deze maand thuis liggen en ben toen een avondje er even mee aan het spelen geweest.
Heb allerlei dingen en kleuren uitgeprobeerd. De bovenste 2 liggen in ieder geval in de prullenbak.
Maar met nummer 3 heb ik wel een kaart gemaakt.
Gebruikte materialen:
PS8012 - Snow flakes
PS8100 - Tiny's forest
MM1631 - Art stamps - Hallo herfst

Ik heb de mal op zwart kaartenkarton gelegd en toen de kaart gekleurd met chipped sapphire, faded jeans en weathered wood Distress oxide.
De teksten en de sneeuvlokken heb ik met witte stempelinkt erop gestempeld. Ook de mist, de rand van het papier en de witte vlekken zijn met witte stempelinkt gemaakt.
Daarna heb ik het op donker blauw kaartenkarton en een hagelwitte dubbele kaart geplakt.

Groetjes

Sigrid

 

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen