zondag 5 december 2021

Eindelijk  deze 2 "kerstkaarten" ook af. Was even een werkje maar goed.
Moet ze wel even zelf gaan brengen want ze passen echt niet door de brievenbus.

En zou je zelf nog aan zo'n project willen beginnen? Dit is de link naar het Stempeleinmahleins blog.
Het is niet echt in een uurtje af maar gewoon leuk om te maken. En met dit weer is het zeker geen straf om binnen te moeten zitten.

Ik doe er van die theelichtjes van de Action in en dan ziet het er naar mij idee al heel gezellig uit.

De Creatables die ik gebruikt heb zijn al zo "oud" (2010) dat ze niet meer leverbaar zijn.
Ik vind het altijd zonde om oudere dingen weg te doen. Vaak kun je dat wat je hebt nog heel goed combineren met de materialen die nu weer uit komen.

Groetjes

Sigrid

Gebruikte materialen:
COL1502 - Eline's Artic Bear
COL1503 - Eline's Winter Accessories
CR1574 - Chain of snowflakes
LR0136 - Little Pine Tree
LR0142 - Poinsettia's mini
LR0162 - Englisch rose
KR0392 - Snowy Icicles

4 opmerkingen:

Buttons toevoegen
bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gezellige creaties Sigrid, heel mooi gemaakt. Sowieso leuk om oud met nieuw te combineren vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Anita zei

Geweldig Sigrid

Judith Thoonen zei

Heel erg mooi gemaakt
Jaren geleden heb ik die ook weleens gemaakt.
Staan hele leuke dingen op site van hun.
Veel al van gemaakt

Grt van Judith

Anna's kaarten zei

Mooi Hoor, Sigrid. Een heel leuk idee. Bedankt voor de tip.
Lieve groet, Anja