vrijdag 7 januari 2022

Bij deze kaart heb ik weer de nieuwe sheet gebruikt. Nu alleen als teken mal.
Op de vorige kaart heb ik de middelste cirkel gebruikt bij deze de kleinste.
                         

Ik zag op Youtube een leuk filmpje en wilde dat wel eens proberen.



Heb voor de kaart wel wat oudere stempels gebruikt die niet meer leverbaar zijn. 
Maar was geweldig leuk om eens te proberen.
Heb voor de kleuren ook chipped sapphire en black soot Distress oxide gebruikt

Het konijn  heb ik op craft plate gestempeld en deze daarna op het papier gedrukt. Zo krijg je een stempelafdruk in het spiegelbeeld.

Ik heb geen glitters etc. aangebracht maar heb wat vallende sneeuw toegevoegd door witte acryl verf wat met water te verdunnen en deze zo met een kwast op het papier te spetteren.

Deze is al weer voor kerst 2022. Ga er gewoon maar mee door.

Groetjes

Gebruikte materialen:
CS1013 - Silhouette Fairy Forrest
CS1014 - Silhouette Woodland
CS1021 - Silhouette Forest Animals
PS8115 - a4 - Circles & hearts
LR0017 - MM Craft Plate Square 10cm




1 opmerking:

Buttons toevoegen