maandag 11 april 2022

 Afgelopen weekend weer eens even aan het kliederen geweest.


Heb een kleiner hart met watermark inkt gestempeld en op deze met gouden embossingpoeder gestrooid. Dit verhit met de heattool totdat het poeder gesmolten was.
De bruine harten zijn niet te donker gestempeld zodat ik nog met een kleiner hart, met dezelfde bruine kleur wat donkerder kon stempelen. Hij wordt donkerder door steeds op dezelfde plaats 3 of 4x met dezelfde kleur te stempelen.
Dat heb ik ook met het rode hart gedaan. Daarna heb ik met een zwarte fineliner nog wat randjes etc. rond het rode en gouden hart "gedoodled".
Nadat ik alle hartjes op masktape gestempeld had en deze uitgeknipt had, heb ik ze op de juiste maat harten geplakt en de Doodle Stripes erop gestempeld.
Tekstje erop. Nog wat grijze spettertjes aangebracht en klaar was de kaart.
Op naar de volgende.

Groetjes 

Gebruikte materialen:
CS1093 - Colorful Silhouettes - Basic Hearts
KJ1721 - Karin's Gefeliciteerd
MM1624- Doodle Stripes

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen