woensdag 19 oktober 2022


Weer eens even aan het stempelen geweest.
Ik heb de vierkanten nu uitgeknipt en op het rode papier geplakt. Zo heb je aan de binnenkant ook een rood randje.
De plaatjes heb ik met Copics ingekleurd.
De donkerblauwe lucht met een alcohol marker van de Action. Nl. 188 - Dark Indigo.
Heb daar een paar van gekocht. Eens kijken of die ook bevallen.
Op de mutsrand en de pompom zit 3d Deco snow van de Action. Ging eigenlijk wel handig.
Er zit een klein tuitje aan en zo kun je het sneeuw goed op de plaatsen aanbrengen waar je het hebben wilt. Op de verpakking staat 1 - 2 uur drogen maar eigenlijk was het bij mij vrij snel al hard zodat ik weer verder kon. Vond dit filmpje nog. Wel in het Frans. Maar het is goed te zien hoe het gebruikt kan worden.



De layout mal heb ik eerst uit wit kaartenkarton gestanst en deze daarna met het mask stencil weer geembosd.

Groetjes

Gebruikte materialen
:
LR0781 - Layout 4 squares
CS1109 - Hetty's Peek-a-boo Santa & Friends
PS8012 - Snow Flakes



2 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Anita zei

Goede tip van die snow. Heb hier al tal van die sneeuwtubes die een jaar na het kopen al weer weggegooid kunnen worden, stomme zooi.
Ga dit eens kopen, zal beslist minder duur zijn om weer weg te gooien.
Prachtige kaart trouwens

Gr. Anita

Hobby Hoogland zei

Mooie kaart en leuk het filmpje erbij .
Heb het even bekeken en denk dat het wel goed is.
Ook ik heb dit pakketje dus maar eens uitproberen.
Niet zo'n grote tube dus gaat ook één kerst mee dus niks weggooien.
groetjes Marjan.