woensdag 2 november 2022

Heb nog een kaart gemaakt met de elfjes. 


Dit keer heb ik geprobeerd een zittend elfje te maken.
Hiervoor heb ik allle onderdelen eerst uitgestanst in de kleuren die ik hebben wilde.

De benen heb ik daarna aan de breedste kant rond afgeknipt zodat het meer op knieën leek.

De schoenen heb ik eerst uit blauw dessinpapier gestanst. Ze daarna uit de mal gehaald en ze toen één voor één weer uitgestanst terwijl ik de schoen in de andere schoenmal gedaan heb.



Daarbij heb ik gezorgt dan de bovenkant van de schoen goed in de mal lag en de punt word er op die manier er afgehaald en krijg je een schoen met eigenlijk "2 hakken".

Succes als je het gaat uitproberen!

Groetjes


Gebruikte materialen:
COL1518 - Christmas elves by Eline & Marleen
CR1574 - Chain of snowflakes
CR1607 - Slimline Icicles
CS1105 - Kerst teksten
PS8019 - Christmas Bells by Marleen craft stencil
PK9181 - Winter wonderland a4



2 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Unknown zei

Sigrid bedankt voor de uitleg van de benen en de schoentjes

Judith Thoonen zei

Prachtige kaart.
En bedankt voor de uitleg op jouw kaart
Grt van Judith