zaterdag 12 oktober 2019

Ik heb afgelopen week weer eens mijn alcohol markers voor de dag gehaald en daar weer eens ontspannen mee zitten te kleuren. Een paar kerstkaarten:
MZ1906 - Marjoleine's kerstballen
MZ1903 - Marjoleine's daisies
De sterren heb ik met zwarte stempelinkt op het papier gestempeld. Ze zijn grijs geworden doordat ik ze eerst op een kladpapiertje heb gestempeld en daarna pas op de kaart zelf.

En een daisies kaart. Heb alleen de daisies de kleur van de zonnehoeden in mijn tuin gegeven.
Ach moet kunnen!
MZ1903 - Marjoleine's daisies
CS1028 - Mini labels NL
Die stipjes op de achtergrond heb ik gestempeld met watermark inkt. Waarna ik er clear embossingpoeder over gestrooid heb. Dit verhit met een heatgun. zo heb je toch een werkje erin maar niet eentje die heel erg overheerst.

De bloempot en wat blaadjes heb ik apart gestempeld en daarna uitgeknipt. De rand van de bloempot heb ik ook nog een beetje ingesneden zodat ik de blaadjes onder de bloempotrand kon schuiven.
Deze heb ik met cutting foam op het stempelpapier geplakt.
LR0023 - cutting foam shets 2mm

En nu maar weer proberen het van harte stempeltje terug te vinden. Hij zal wel ergens tussen zijn gevallen. :(

Een fijn weekend.

2 opmerkingen:

Buttons toevoegen
bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie gestempelde en gekleurde kaarten Sigrid. Lekker om rustig te kleuren hè? Ik hoop dat je dat mini-stempeltje terug vindt.
Lieve groetjes Miranda

Marjoleine zei

Wat een mooie kaarten heb je met mijn stempels gemaakt!!!

Groetjes, Marjolein