woensdag 9 oktober 2019

Ik vind die kijkdozen maken zo leuk ................ dat ik er nog maar eentje gemaakt heb.
Dit keer heb ik het "dessinpapier" zelf gemaakt.
De achtergronden heb ik gemaakt met de kleuren salty ocean, wilted violet, worn lipstick en black soot distress oxide.
De oranje maan is gemaakt met wild honey, carved pumpkin, rusty hinge en gathered twigs disress oxide.

Gebruikte materialen/used materials:
COL1472 - Eline's raccoon, COL1473 - Eline's Halloween, COL1474 - Eline's cute fox, 
CR1355 - Grass, CR1374 - Card box (tak/branch), CR1422 - Spiderweb
LR0535 - Wooden signpool
CS0996 - Birthday wishes clear stamp

En daarna ............................. geen stempelkaart gemaakt, maar de leuke nieuwe haloween set van Eline en de vos gebruikt.
Tasje: Gathered twigs, rusty hinge, carved pumpkin
Pompoenen: eentje met gathered twigs en carved pumpkin, de andere met carved pumkin en wild honey.

De kijkdoos heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoomal: 470.713.703. Dutch Fold Card Art: Ticket with frame
Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen