vrijdag 20 maart 2020

Ach die baby spulletjes van deze maand zijn toch wel heel leuk. Dus ik heb er toch nog maar eentje gemaakt. hahahaha. Nu maar hopen op een hele boel baby's dit jaar!!

Gebruikte materialen:
CR1503 - Dreaming bear
LR0599 - Sweet borders
PB7058 - Elines babies little miracles paperbloc
EC0170 - Eline's zebra's clear stamp (text)

Ik zag een filmpje op Youtube en het leek mij zo leuk om hier een baby variant op te maken.
En het is nu ook super leuk dat het bloc van Eline dubbelzijdig is. Handig voor zulke vouwprojectjes.
Voor mijn kadozakje heb ik een vierkant van 19,5x19,5cm gebruikt.

In de babykaart kun je b.v. sokjes, een slabbertje of een spugdoekje kwijt.

Groetjes en veel knutselplezier dit weekend!!

1 opmerking:

Buttons toevoegen
sjanie zei

Een lief kaartje, Sigrid. Ook de twee kaartjes in je vorige post vind ik heel leuk.

Groetjes, Sjanie