zondag 8 maart 2020

Welke ik in juni 2020 nodig heb? Dat is nog even afwachten.
Maar ik ben er in ieder geval klaar voor. ;)
Gebruikte materialen:
COL1463 (Eline's baby bunny)
CR1502 (Clothesline)
LR0447 (Bow & ribbon), LR0576 (Baby text boy/girl), LR0592 (Doily duo)
HK1709 (Hetty's mice baby)
MM1629 (Texture stamp)
PB7058 (Eline's babies little miracles)
PS8056 (Bag craftstencil)

Sommige bruine onderdelen heb ik wat donkerder gemaakt door de zijkanten met gathered twigs distress inkt te bewerken. Daarna heb ik met dezelfde inkt nogmaals de Texture stamp erop gestempeld zodat ik er een motiefje op kreeg.
Het randen van het grote vak, aan de voorkant de tas, heb ik alleen vast gelijmd zodat er nog b.v. wat geld achter het bruine konijntje gedaan kan worden.

De blauwe babyfles is een mal van Dutch Doobadoo Card Art - 470.713.582 - zuigfles.


Groetjes

2 opmerkingen:

Buttons toevoegen
bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele leuke felicitatie-kaarten Sigrid. Mooi zoals je allebei gedecoreerd hebt met allerlei leuks.
Lieve groetjes Miranda

Blog27999 zei

As claimed by Stanford Medical, It's indeed the ONLY reason this country's women live 10 years longer and weigh on average 42 lbs lighter than we do.

(Just so you know, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and EVERYTHING to do with "HOW" they eat.)

BTW, What I said is "HOW", not "WHAT"...

Click on this link to uncover if this brief test can help you discover your true weight loss potential