zaterdag 26 september 2020

Heb nog een kaart gemaakt met de layout mal. Weer anders.
Dit maal de grootste cirkel uit kraft papier gestanst. De randen met een distresser en witte gesso bewerkt.
De rest heb ik uit hagelwit papier gestanst.
Daarna de middelste stukjes door verschillende embossing mallen gehaald, behalve dan die waarop ik de hulstblaadjes etc. op geplakt heb.

Op een craftstheet  heb ik de nieuwe speckled egg en crackling campfire distress oxide kleuren aangebracht en deze natgespoten.
Nadat alle onderdelen op de kaart waren geplakt, heb ik de kaart door de inkt gehaald en de kaart goed laten drogen.

De hulstblaadjes, besjes etc. heb ik ook allemaal met hagelwit kaartenkarton gemaakt. De bloem heb ik gewoon wit gelaten (met een witte parel in het hart). De besjes zijn met crackling campfire gekleurd. De bladeren met peeled paint. 
Alles is met 3d-kit op de kaart geplakt.

En om de cirkel omhoog te laten staan heb ik aan de achterkant de kaartstandaard geplakt. 
                                                    
Gebruikte materialen:
CR1431 - Succulent/pointed
CR1507 - Card stand extra
LR0675 - Holly leaves
DF3440 - Snow and Ice design folder extra
DF3444 - Anja's flower folder design folder
CS1009 - Happy Holidays

Allemaal een fijn weekend.

2 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Kaartenkraam zei

Wat een prachtige kaart! Heel mooi zoveel wit en de nonchalant aangebrachte kleuren doen het er heel goed bij.

groetjes van Ank

Anita zei

super gaaf Sigrid