donderdag 3 september 2020

Winter wishes

Langzaam aan komt ook mijn vakantie tot een einde. Volgende week gewoon weer aan het werk.
Dus nog even tijd om wat te knutselen en te doen.

Voor deze maand heeft Henriëtte weer leuke stempels ontworpen. Ik heb voor deze kaart de Hello Fall stempel gebruikt voor een winterkaart. ;)
Gebruikte materialen:
MM1630 - Clear stamp Art - Hello Fall
CR1398 - Punch die - Birds
CR1513 - Alphabet Journal
CR1355 - Grass
LR0678 - Gate folding die - Tree

Om het basis papier te kleuren heb ik faded jeans distress inkt gebruikt.
Voor het gras bundled sage distress inkt.
De randen heb ik gekleurd met walnut stain distress inkt.
 
De witte blaadjes heb ik pas erop gestempeld met een watermark "inkt" en daarna witte embossingpoeder eroverheen gestrooid nadat het papier echt goed droog was. De poeder heb ik verhit met een heatgun totdat het gesmolten was.

Op de boom heb ik wat anders uitgeprobeerd.
Ik heb deze uit kraftpapier gestanst. Daarna deze helemaal ingesmeerd met Crea Patch (watergedragen lijm/vernis). Daarover heen heb ik witte glitterpoeder gestrooid. 
Zo krijg je een helemaal glitterende boom. (Is altijd moeilijk om op de foto te zetten).

Groetjes