zondag 4 oktober 2020

Ben weer even met de nieuwe stempels en mijn distress oxiden aan de gang gegaan.
Henriette Geurkink heeft clear stempels ontworpen voor de kerst periode.
Dit is er een van de stempels.

Gebruikte materialen:
MM1637 - Art stamp Deer
MM1631 - Art stamp Hallo herfst
PS8069 - Cheeta mask

Het papier heb ik eerst gekleurd met chipped sapphire en stormy sky distress oxide. 
Heb willekeurig stippen op het papier gemaakt met de mask en daarvoor stormy sky gebruikt.
De stempel is er met zwarte inkt erop gestempeld.
De randen zijn met Medieval blue Versafine clair inkt wat donkerder gemaakt. Met deze inkt heb ik ook de tekst aan de randen gestempels.
Als laatste heb ik met stormy sky blaadjes langs de rand gestempeld en toen heb ik heb ik het een nachtje laten drogen zodat het goed droog zou zijn.

De sneeuwvlokken zijn met watermark op het papier gestempeld. Daar overheen wit embossingpoeder gestrooid en deze verhit tot de poeder gesmolten was.
De witte stippen zijn gemaakt met shabby white embossing enamel. Heb dit er zo opgestrooid en toen van de achterkant de kaart verhit. Anders zou de heattool de korreltjes nl. wegblazen.

Ik had eigenlijk geen passende blauw waarop ik de voorkant wilde matten, dus heb licht blauw papier daarna met stormy sky op kleur gebracht.
Dit allemaal op een hagelwitte kaart gemat.
Tekst gestempeld en deze op de kaart geplakt.

Het is weer om lekker te knutselen dus ik ga nog even verder.

Fijn weekend!

1 opmerking:

Buttons toevoegen
Kaartenkraam zei

Wat een prachtige kaart is dit, supermooi al die blauwtinten en prachtig stempelwerk. De witte accenten doen het heel goed en geven een echt winters karakter aan de kaart!

groetjes van Ank