maandag 26 oktober 2020


Het leek mij een keer leuk om zoveel mogelijk verschillende kaarten te maken met 8 velletjes uit 1 bloc.
Het is me net niet gelukt om er ook 8 te maken. 
En die nieuwe circle lay-out mal is dan wel een uitkomst. Want met de laatste restjes kun je dan toch nog 2 kaarten in elkaar zetten.

Gebruikte materialen:
COL1415 - Eline's sleight & floe, COL1439 - Eline's Christmas decorations, COL1490 - Eline's Meercats
LR0677 - Circle Lay-out
DF3440 - Snow and Ice crystals (design folder extra)
AK0082 - Eline's Snowmen
CS1037 - Hello Winter, CS1068 - Gezegende kerst
PB7057 - Eline's Snowflake kisses

Van iedere kaart zal ik hier even de maten apart neerzetten. Al het dessinpapier heb ik met een distresser rafelig gemaakt.


Hagelwitte dubbele kaart: 11x16cm. Licht grijs cardstock: 9,5x8,5cm.
Grijs dessinpapier: 10x15cm. Roze dessinpapier: 2,5x15cm. Zwart dessinpapier: 4,5x12,5cm. Halve cirkel: 11cm diameter.
Plaatje: 9x8cm.


Hagelwitte dubbele kaart: 15x15cm. Licht grijs cardstock: 11x8,5cm.
Grijs dessinpapier: 9,5x14cm. Donker roze dessinpapier: 5x14cm. Vormen samen de achtergrond.
Lichtroze dessinpapier: 5x12cm. Wit dessinpapier: 15x3,5cm.
Plaatje: 10,5x8cm.


Hagelwitte dubbele kaart: 11x15,5cm. Licht grijs cardstock: 8,5x8cm.
Licht grijs dessinpapier: 10,5x15cm. Midden grijs dessinpapier: 5x13,5cm. Licht roze dessinpapier: 12x2,5cm. Donker roze dessinpapier: 7,5x7,5cm.
Plaatje: 8x8cm.


Hagelwitte dubbele kaart: 15x15cm. Licht grijs cardstock: 9,5x9,5cm.
Zwart dessinpapier: 14x14cm. Licht grijs dessinpapier: 4x15cm. Wit dessinpapier: 9x5.5cm. Roze cirkel: diameter 10cm. Licht roze dessinpapier: 13x3cm.
Plaatje: 9x8,9cm.


Liggende hagelwitte kaart: 15x11cm. Licht grijs carstock: 10,5x7,5cm.
Wit dessinpapier: 14x10cm. Roze dessinpapier: 14x6cm. Licht roze dessinpapier: 3,5x8,5cm.
Grijs flapje: 3x2,3cm. Driehoekje eruit snijden en deze op hagelwit papier matten. Aan alle kanten 2,5mm groter uitsnijden.
Plaatje: 10x7cm. 


Deze mal is heel fijn om nog een kaart te kunnen maken met de laatste stukjes papier. Voor deze kaart heb ik de grootste cirkel nogmaals uit gestanst. Gerild op 3cm gemeten vanaf de bovenkant en deze alleen aan het boven einde op elkaar vast geplakt zodat je toch nog een dubbele kaart kreeg.


Met deze kaart begon het gesmokkel. Op het knipvel zaten 6 plaatjes. Dus toen de stokstaartjes gebruikt. Wat zeker geen straf is!
Omdat ik niet meer genoeg papier had heb ik aan de onderkant met een Dutch Doobadoo mal: Waves - 470.715.118. Een sneeuwlandschap gemaakt. Dit maskeert dat ik voor de 2 onderste grote vakken geen papier genoeg meer had. Aan de achterkant heb CR1507 - Card stand Extra bevestigd zodat hij ook rechtop kan blijven staan.

Als jullie de kaarten willen maken, hoop ik dat jullie hier genoeg informatie aan hebben.

Groetjes


5 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Nathalie zei

Wat leuk zo'n hele serie!

marian zei

Super schattige winterkaartjes, geweldig dat het zo goed gelukt is. Ik ga wel een paar kaartjes van je namaken hoor, ik hoop dat je dat niet erg vind. Ik vind ze zo leuk.
Groetjes van Marian.

Wybrich zei

Die zijn leuk!!

Judith Thoonen zei

prachtige kaarten
grt van Judith

Hindustan 60 Tractor - Hindustan 60 tractor price in india zei

TractorGyan is a useful tool for comparing tractor prices in India. This enables farmers from all around India to compare tractors. TractorGyan is a digital marketplace for buying, selling, financing, insuring, and servicing new and old tractors, tractor tyres, and farm implements.