zondag 3 januari 2021

Allereerst iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2021 gewenst!
Ik ben dan ook nog maar even met wat nieuwjaars kaarten aan de gang gegaan.
De kerstkaarten komen wel weer over een paar maanden. ;)

Gebruikte materialen:
CR1356 - Flower set fancy, CR1507 - Stand extra,
CR1533 - Art texture Square, CR1534 - Art texture Dots
LR0636 - Clock/klok, LR0667 - Tropical leaves, LR0677 - Circle lay-out
MM1627 - Script stamp, MM1628 - Crackles stamp, MM1631 - Hallo Herfst stamp
CS1009 - Happy Holidays stamp

Deze kaart heb ik met de nieuwe distress oxide Speckled eggs, een beetje een grijs/blauw/groene kleur en zwarte stempel inkt gemaakt. Ik had geen bijpassend kleur rietje, heb daarom een gewoon papieren rietje met de distress oxide gekleurd.

                                  

De klok heb ik ook uit wat steviger papier gestanst en deze toen als mal gebruikt om daarmee de witte klok op het papier te krijgen.
Bij de bovenste kaart heb ik uiteindelijk het hele papier gekleurd. 
Bij de kaart hieronder alleen de zelfgemaakte klokmal en de randen van het papier.

Voor de ronde kaart heb ik tattered rose distress oxide gebruikt.
Bij de bovenste kaart heb ik de klok open gelaten. Bij de onderste kaart heb ik een cirkel met de distress oxide gekleurd en deze er achter geplakt.
En de ronde kaart blijft staan omdat ik daarachter de standaard heb geplakt.
Hier in huis is de kerst gelukkig al weer helemaal opgeruimd dus kan weer rustig kaarten zitten te maken.

Nog een fijn weekend!


4 opmerkingen:

Buttons toevoegen
bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar Sigrid. Mooie feestelijke nieuwjaarskaarten heb je gemaakt met die klok. Die rietjes erbij vind ik leuk, net vuurwerkpijlen.
Lieve groetjes Miranda

Gina zei

Heel leuk op zwart gemat ! Mooie papiertjes ! Mijn beste wensen voor het Nieuwe Jaar ! groetjes, Gina

martina's kaartjes zei

geslaagd, leuk kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha