maandag 11 januari 2021

De tweede week van januari 2021. Lockdown wordt waarschijnlijk weer verlengt en de mannens zullen dus nog wel weer langer thuis blijven werken. Ben zelf maar begonnen mijn huis weer fris en fruitig te maken (ga toch liever aan de knutsel dan schoonmaken!). Heb jammer genoeg nog steeds geen kaboutertjes kunnen vinden die dat wel voor mij zouden willen doen.
Maar afgelopen weekend ................ heb ik lekker zitten te kliederen en doen. Gelukkig had ik een oude broek aan want de zwarte acryl verf kwam iets sneller uit de tube dan verwacht. ;)
Heb gelijk een serie gemaakt. 2 condoleance kaarten en 2 verjaardagskaarten.

Gebruikte materialen:
TC0879 - Tiny's butterflies
TC0880 - Tiny's dragonfly
MM1627 - Texture stamp script
MM1628 - Texture stamp crackles
CS0968 - Moeilijke momenten
CS0987 - Felicitaties
CR1397 - Garden soil craftables

De zwarte stippen heb ik op de kaart gemaakt met zwarte acryl verf gemengd met een klein beetje water.
Met de CR1397 - Garden soil craftables heb ik allemaal randjes uit mask papier gestanst. Deze heb ik op het papier geplakt en daarna zijn de vakjes gekleurd met verschillende kleuren distress oxide.


Distress oxide: black sooth, spiced marmalade, ripe persimmon

Distress oxide: picked raspberry, spiced marmalade, gathered twigs


Distress oxide: tumbled glass, mermaid lagoon, faded jeans

Distress oxide: aged mahogany, worn lipstick, hickery smoke

Groetjes

3 opmerkingen:

Buttons toevoegen
Heidi zei

Mooie kaarten .

jackelien zei

Hoi prachtige kaarten.
Groetjes Jackelien

Linda zei

Prachtige serie kaarten! Bedankt voor de kleurencombinaties, gaan op het lijstje ;)
Groetjes Linda