woensdag 24 februari 2021

Ben de laatste avonden even bezig geweest om al mijn aantekeningen van het laatste jaar uit te werken.
Als je zo op het internet rondneusd dan kom je allerlei leuke, rare of daar-had-ik-zelf-nooit-aangedacht combinaties van distress inkten en oxiden tegen.
Deze schreef ik dan wel in een bloc op maar goed dat is toch niet hetzelfde als de kleuren echt zien.
Ben dus even ermee aan de slag gegaan.



Ik had nog plastic mapjes van de kinderen waarin pokemonkaartjes in hadden gezeten. De kinderen zijn groot geworden en dus ............ pikt ma de mapjes in. Diezelfde mapjes worden ook wel gebruikt om pocketletters te maken of om ATC-kaartjes in te bewaren.
Daarvoor heb ik kleine kaartjes gesneden van 6,5x9cm. Bovenaan kleurde ik dan het papier en aan de onderkant heb ik de namen van de inkten gezet.
Tuurlijk is het handiger om gelijk een kaartje te maken als je een leuke combinatie ziet. Dan is het niet zo'n tijdrovende klus.
Maar ik heb gelukkig alles weer bijgewerkt en ze in een map gestopt.



Groetjes

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen