zondag 14 februari 2021

Het weer buiten .............. is niet helemaal mijn ding maar zo krijg je wel weer een beetje een kerstgevoel. Dus ik ben maar met een kaart voor volgend jaar aan de gang gegaan.

Gebruikte materialen:
COL1485 - Numbers XL
DF3440 - Snow and ice design folder
PS8012 - Snow flakes stencil
PS8080 - Slimline sunburst
PS8083 - Banners craft stencil
MM1626 - Tiny's ice crystal
MM1627 - Script texture stamp
MM1631 - Hallo winter clear stamp
CA3104 - Snow paper

Op de grote foto zie je het niet zo maar alles glinstert door het embossingpoeder en het snowpaper.



De vlaggetjes heb ik gekleurd met chipped sapphire, faded jeans en tumbkled glass distress oxide.
Nadat ik alles gekleurd had heb ik het papier nat gespoten zodat de kleuren ook een beetje over de witte gedeelten ging lopen.

De witte sneeuwvlokken zijn met watermark inkt gestempeld. Daarna heb ik er witte embossingpoeder overheen gestrooid en deze verhit totdat de poeder gesmolten was.
De kleinere sneeuwvlokken en de cijfers heb ik uit snow papier gestanst.

De sierlijke donkerblauwe sneeuwvlokken heb ik met een oude stempel van Eline gestempeld. 
Eline's Winter huis EC0133. Deze is in sommige winkels nog wel te koop.

Nog een fijn weekend!

1 opmerking:

Buttons toevoegen
jackelien zei

Hoi
Prachtig gemaakt.
Groetjes Jackelien