zaterdag 2 oktober 2021

Voor vandaag weer met het nieuwe Forest stencil aan de gang gegaan.
Ik heb hem voor deze kaart dubbel gevouwen. 

Gebruikte materialen:
COL1438 - Eline's Kerstoutfits
COL1502 - Eline's Artic Bear
COL1503 - Eline's Winter acc.
CR1335 - Punch die Snowflakes
CR1486 - Christmas light
CS1036 - Hello winter by Marleen
PB7062 - Eline's sparkling snow
PS8105 - Craft stencil Forest

Aan de binnenkant heb ik de kaart ook nog een beetje aangekleed. Maar niet teveel zodat de kaart niet te dik zou worden.

Een fijn weekend!

1 opmerking:

Buttons toevoegen
maria zei

Goedemiddag, wat een mooie en leuke kaarten in wintersfeer zie ik op uw blog. En ik heb een vraag. Ik zag ook een ontwerp van u met de forest tree en artic bears waarbij de bomen met roze design papier zijn gemaakt. Kunt u mij aangeven welk papier hiervoor is gebruikt? In de roze tinten vind ik het best een zoektocht mooi kerst-sfeer papier te vinden. Bij voorbaat dank, en groet, maria