maandag 4 oktober 2021

 Afgelopen zaterdag 10 workshops online gevolgd. Was even een zit maar oke. Weer heel veel leuke dingen gezien en geleerd. En daar ging het uiteindelijk om.

Van de 10 workshops heb ik nu 2 klaar en is er nog 1 bijna klaar.
Ik heb bijna allemaal Marianne Design stempels en stencils gebruikt. Zowel oude als nieuwe.
Alles was in het Engels en, je krijgt me niet gauw gestressd maar ................., was steeds wel een vreselijk gezoek naar de juiste materialen die jij thuis hebt liggen, terwijl er in de workshops andere merken materialen werden gebruikt. Het moest er toch een beetje op lijken toch?
Gebruikte materialen:
MM1627 - Texture stamp - Script
MM1628 - Texture stamps - Crackles
MM1629 - Texture stamps - Tiles
MM1643 - Art stamps - Toys for boys
PS8089 - Army alphabet
TC0879 - Tiny's Butterflies stamp & die set

En de volgende kaart.
Gebruikte materialen:
CS0897 - Prettige Feestdagen
CA3104 - Snow papier

De sterren heb ik gemaakt met een Dutch Doobadoo mal 470.715.014 (Stars). Deze heb ik op de achterkant van het papier getekend en toen uitgesneden. Dan heb je ook geen last van moeilijk uitgumbare randjes.

En nu weer tijd vinden om de rest van de workshops af te maken. Eerst maar weer even een weekje werken.

Groetjes

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen