maandag 17 april 2023

Afgelopen weekend dit insektenhotel afgemaakt.


Tuurlijk heb ik weer met van alles zitten te prutsen.

    

Achter het onderste rechter vakje heb ik een strookje glasvezelgaas geplakt (bij mij in de garage bij de verfspullen te vinden ;) ). Ik heb de plakkende kant naar achteren gedaan.
Het gaas is vrij wit en dat heb ik dan weer met wat markers grijs/zilver kleurig gekleurd.
Heb daar deze pennen van de Action voor gebruikt.

Heb daarna het "houten frame"met 1mm foam tape op donkerbruin kaartenkarton geplakt. En daarna op het kraft kaartenkarton. Zo krijg je meer diepte in je kaart.
 

Vond het ook wel weer een keer leuk om de vlinders weer te gebruiken.

Toen was het alleen nog maar versieren. Ophang koortje erachter en klaar was ..... Kees?

Groetjes

Gebruikte materialen:
COL1466 - Eline's Butterflies
COL1505 - Eline's Bees
COL1525 - Eline's Ladybugs
LR0766 - Road sign
PS8141 - Insect hotel by Marleen
PB7066 - Eline's Whitewash
PK9170 - Wood & Stone
PK9183 - Sweet Flowers paperbloc

1 opmerking:

Buttons toevoegen
Judith Thoonen zei

Hele mooie kaart en bedankt voor de uitleg Sigrid.
Grt en alvast een fijne weekend van Judith