donderdag 6 april 2023

Ik heb er nog eentje gemaakt. Ze zijn ook zo klaar.
Voor deze kaart heb ik de stanzen uit 6 verschillende kleuren dessinpapier gestanst.

Vind je het moeilijk om kleuren bij elkaar te zoeken ................ pak dan een papierbloc. En hou desnoods de volgorde aan die op het papierbloc op  de voorkant van het bloc is afgebeeld.

Voor deze kaart heb ik eerst een bruine vierkant uitgesneden van 12x12cm. Daarop heb ik op elke zijde op 6cm een streepje gezet zodat ik weet waar ik moest beginnen.
En dan is het alleen maar strookjes plakken en aan de zijkanten gelijk snijden met de rand.

Daarna heb ik in het midden steeds een strookje geplakt en deze steeds voorzichtig op het binnenste randje van het net geplakte dessinpapier afgesneden.
Zo het bruine vierkant helemaal vol plakken.

Op deze manier kun je verschillende vormen op je papier maken met de papierstroken.
Ik vond het wel een beetje op patchwork lijken.

Groetjes

Gebruikte materialen:
COL1477 - Eline's Santa Xmas
CR1574 - Chain of snowflakes
LR0800 - Dotted strips
PK9181 - Winter Wonderland a4

1 opmerking:

Buttons toevoegen
Trijntje zei

Leuk idee.De kaart is superleuk.Groeten Trijntje