zondag 26 november 2023

Vond dit model kaart zo leuk voor de huisjes die Marleen ontworpen heeft.
Maar toen ik ze erop had zitten ................ wilde ik er eigenlijk nog meer bij plakken en ben dus maar eens even gaan zoeken naar dingen die de juiste maat hebben.
Er zijn in de afgelopen jaren een paar Village decoration setjes uitgegeven. En ik vind die er perfect bij passen.
Op deze kaart heb ik er een paar gebruikt.
Uit set 2: het hekje
Uit set 4: de wegwijzer
Uit set 5: de kerstboom, de sneeuwman en de slinger

Vind het altijd fijn als nieuwe mallen met oude gecombineerd kunnen worden. Zo gebruik je de oude ook weer eens.

Groetjes

Gebruikte materialen:
COL1383 - Village decoration set 2
COL1436 - Village decoration set 4
COL1440 - Village decoration set 5
COL1537 - Houses by Marleen
CR1574 - Chain of snowflakes
CR1595 - Merry Christmas by Marleen
PB7067 - Eline's Winter dreams
CA3135 - Mirror paper - silver

1 opmerking:

Buttons toevoegen
Anita zei

superleuke kaart. Ik moet er nog mee beginnen, toch maar gekocht