zondag 3 december 2023

Weet niet hoe het bij jullie is maar ik ben nog niet helemaal klaar met mijn kerstkaarten. Wordt nog even stevig doorwerken komende weken.

Voor deze kaart heb ik een witte dubbele kaart van 21x10,5cm gebruikt. Dessinpapier van 19,5x9cm heb ik geplakt op kraft kaartenkarton van 20x9,5cm.
De nieuwe mal van december heb ik uit wit kaartenkarton gestanst en deze met 1mm foam op het dessinpapier geplakt. Daardoor krijg je wat diepte zodat het net lijkt alsof de kerstman en zijn vrouw een beetje uit de kaart komen. 
Voor het haar, de baard en de bont randjes heb ik een make-up pad gebruikt.

Nog een fijn weekend.

Gebruikte materialen:
COL1517 - Eline's Santa & Mrs. Claus
CR1483 - Trees by Marleen
CR1574 - Chain of snowflakes
LR0839 - Layout circles by Marleen
CS1037 - Hello winter by Marleen
PB7067 - Eline's Winter Dreams a4
CA3146 - Soft glitter paper - Blue

Geen opmerkingen:

Buttons toevoegen